Frida Wallin
Head of Customer Service – KundserviceVad sysslar du med om dagarna?
Jag har den stora äran att leda vårt fantastiska kundserviceteam och ansvarar för kundmötets kvalitet. Idag når våra kunder oss via telefon, mejl och chatt - så det är ett konstant flow där ingen dag är den andra lik. Jag har även flera års erfarenhet som hudterapeut och donar därför en hel del inom vår hudvårdskategori.

Vad är det bästa med att jobba på Apohem?
Stämningen, kollegorna och att vara en del av ett växande och spännande bolag med höga ambitioner. Det är högt i tak, prestigelöst, glatt och alla får ta plats (både på månadsmöten och AW-dansgolvet).
Några av mina kollegor
Om Apohem
Apohem är en utmanare i apoteksbranschen som vill göra apotek, hälsa och skönhet tillgängligt för alla. Det ska inte vara dyrt eller krångligt att ta hand om sig själv och dem man tycker om. Därför erbjuder vi över 20 000 handplockade produkter, tillsammans med inspiration, vägledning och personlig rådgivning från farmaceuter, hudterapeuter och kundrådgivare.
Apohem ingår i Axel Johnson-koncernen och är sedan 2019 ett fullskaligt apotek. Apohem är för tredje året i rad en av Sveriges snabbast växande e-handlare och Sveriges snabbast växande apotek.